Tisdag, och dåligt väder

Japp, att vara ledig på en tisdag är nice, men skulle vara ännu mer nice om det var lite bättre väder...
Idag red jag lektion, det var skitkul och det känns verkligen som att det funkar. Assi var med, hon fotade mig och det var topppensnällt :D  Haha jag red i typ mer än 1,5 timme.

Nu är jag hemma hos Jesper (igen) och ska hem till Sofie och sova sen. Imorgon ska vi nog in till stan igen, haha. Och sen vill jag träffa Linda!

Hoppas alla har ett toppenlov!

Jenna









.

Kommentarer
Postat av: astrid

fin bild :O!?!?!



HÄLSA DINA KÅMPISAR och filmstjärnan och hälsa att hon är toppenmodig!! pussar o kramar o annat som är förbjudet, höhööh

2008-10-28 @ 23:42:22
URL: http://astruud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0