Härligt

Hej hopp!
De 20 minutrarna jag har för mig själv nu innan Linda kommer ägnar jag åt att skriva i bloggen.
Jag sov hos Sofie inatt, igårkväll satt vi vid datorn och drev med lite folk på msn och kollade ¨på roliga klipp på youtube medans vi laddade ner lite filmer. 

Detta är det roligaste jag sett på länge. Jag hade så sjukt ont i magen igår.

Imorse vaknade vi kl 11. Då satte vi på narnia och sen åt vi pankakor. Efter det åkte vi inte till stan, vi trängde oss i på buttriks, det var kö in :P Sen gick vi till och smullade glass på montis och tillslut hittade vi varsin halloween mask på br.



Nu har Linda kommit och vi ska äta mat tror jag.

Jenna

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jenna! Det ser ut som att bara jag åt! :O

2008-10-29 @ 20:40:29
URL: http://sofie1994.blogg.se/
Postat av: astrid

JOHAN PALM??????????????????????

2008-10-30 @ 00:13:56
URL: http://astruud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0