SNÖ!? :D

Söndag, ja man kan väl säga att allt gick bra tills jag skulle ta mig från gillinge.

Det snöade idag! Värsta snöstormen, man hade ju inte väntat sig att snön skulle ligga kvar, men det hade varit mysigt :) Jag älskar snö, när den inte är för blöt och äcklig.

Igår var jag, Astrid och Tessan hos Linda. Vi kollade på 4 filmer, varav 3 var skräckisar (a), ingen var dock läskig. Den som var bäst var helt klart filmen "Illusionist", typ den bästa filmen jag sett på mycket länge. Imorse väcktes vi av glada Astrid, som inte tänkte låta oss ligga kvar i sängen, det slutade i krig.


Sen var det stallmöte på gillinge och efter det red vi, det gick jättebra.
Och sen... sen skulle vi ta oss hem, bussen var 30 min sen, så vi fick stå vid busshållplatsen i gillinge i 40 min. Det blåste storm och var antagligen 5 grader kallare än här i stockholm. Skitkul! Och vad hade jag på mig då? Jo, strumpyxor och skinnjacka, och tro inte att jag hade vantar eller mössa på mig heller! Åkte direkt hem till farfar och åt middag, och sen hade min kära familj planerat att gå hem, då blev jag glad.´

Jenna

Kommentarer
Postat av: astapasta

SNYGG BILD JÄTTE JÄTTE JÄTTEFIN VERKLIGEN.



jo alla var ju läskiga utom polstergeist.. att du inte är rädd är ju bara i sig läskigt :O

2008-11-17 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0