Det gick för fort

Nu är höstlovet slut, imorgon är det skola igen. Jag är tröttare än jag borde vara och inte alls taggad på skola imorgon. Men vad ska man göra? Man får helt enkelt gå till skolan och fortsätta hänga med. Fast egentligen är det inte skolan som är jobbig, jag gillar att vara i skolan. Det som jag inte gillar är alla läxor och prov som dyker upp hela tiden. Utan det skulle skolan vara riktigt trevlig.

  
  Elin fyllde 14, middag på Fridays.                    Gillar den här bilden :)

Jag har iaf haft ett roligt lov, mestadels spenderat med mina vänner.

Är det någon som har sett filmen House Of Wax? Jag blev faktiskt positivt överraskad när jag såg den med Sofie igårkväll.

Och jag glömde att säga att mitt hår nuförtiden är chokladbrunt :)

Jenna

Kommentarer
Postat av: Sofie

OMG OMG NU BÖRJAR JAG TÄNKA PÅ HNM IGEN! :O SÅÅÅ LÄSKIG HAN VAR ALLTSÅ!

2008-11-02 @ 20:47:14
URL: http://sofie1994.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0